Afhalen is op werkdagen mogelijk van 09.30 tot 13.00 uur - Edisonstraat 11 te Reeuwijk

Contact

Contact

In Reeuwijk komt een experience center met vele producten uit het SFA Sanibroyeur assortiment .

Vanaf 3 maart 2021 openen wij weer de deuren van onze toonzaal.
Wij werken alleen op afspraak voor een afspraak stuurt u een mail naar Info@broyeurexpert.nl 

 

kom niet als u symptomen heeft !! en bel dan ook af 0182304600

 Symptomen coronavirus

Verkoudheid, benauwdheid of koorts zijn klachten die horen bij het coronavirus.
U blijft thuis en laat zich testen als u deze of andere symptomen heeft.
Bij hooikoorts of een allergie kunt u wel naar buiten.

Vaak voorkomende klachten coronavirus
Deze symptomen komen vaak voor bij een besmetting met het coronavirus:

U bent verkouden (neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn);
U hoest;
U bent benauwd of kortademig;
U heeft verhoging (tot 38 graden Celsius);
U heeft koorts (vanaf 38 graden Celsius);
U ruikt en/of proeft plotseling niets meer, zonder dat uw neus verstopt is.

 

Het dragen van een mondkapje is in ons pand verplicht

In de mail ontvangen wij ook graag uw telefoonnummer, indien wij verkouden zijn kunnen wij u dan telefonisch bereiken.
Wij houden de bezoeken kort en zullen u ook bellen waar de interesse naar uitgaat wij geven dan zoveel mogelijk de informatie vooraf via de telefoon.

Bestellen en afhalen

De winkelier is verplicht om het afhalen te organiseren. Dit dient gespreid over de dag te zijn, in tijdvakken van maximaal één uur en zonder dat er een oploop van publiek ontstaat. De voorwaarden zijn:

  • Klanten mogen de winkel niet betreden, het afhaalpunt is aan de deur van de winkel of op het parkeerterrein;
  • Er zit minimaal een dagdeel (4 uur) tussen het bestellen en ophalen van de bestelling;
  • Het is aan de winkelier hoe om te gaan met online bestellen;
  • De winkelier is verplicht om het ophalen te organiseren: 
    • gespreid over de dag;
    • in tijdvakken van maximaal één uur;
    • waarbij de afhaallocatie sober wordt ingericht.
  • De winkelier voorkomt dat er een oploop van publiek ontstaat;
  • Waarbij de klant wordt verzocht het bestelde individueel af te halen;
  • De winkel mag slechts de voor afgifte van bestellingen hoognodige bezetting aanwezig hebben;
  • Klanten zijn verplicht in de openbare ruimte 1,5m afstand van anderen te houden en geen groepen te vormen (reeds bestaande verplichting).

 

Adres / Contact Gegevens:

www.broyeurexpert.nl is een onderdeel van De Haas Kramer te Reeuwijk.

Sinds 1989 onafhankelijk dealer van Sanibroyeur, Lomac en WC Broyeur.
Wij zijn gevestigd :
De Haas Kramer 
Edisonstraat 11 
2811EM Reeuwijk
Reeuwijk is gelegen aan de Rijksweg A 12 (naast Gouda) 
Email info@broyeurexpert.nl

Kamer van Koophandel te Rotterdam 29035841 
Sinds 1989 (zie www.kvk.nl)
BTW NL 001617099B62

Bankgegevens
IBAN NL83ABNA0507285980 
BIC ABNANL2A

Bereikbaarheid (#).
1 uur vanaf Amsterdam           (A12 afrit 12 Reeuwijk/Bodegraven)
30 minuten vanaf Rotterdam (A12 afrit 12 Reeuwijk/Bodegraven)
30 minuten vanaf Utrecht        (A12 afrit 12 Reeuwijk/Bodegraven)
30 minuten vanaf Den Haag  (A12 afrit 12 Reeuwijk/Bodegraven)
1 uur vanaf Antwerpen -Breda - Rotterdam - richting Utrecht(A12 afrit 12 Reeuwijk/Bodegraven)

Webwinkel !!!!!!

Onze webwinkel is 7 dagen en 24 uur per dag bereikbaar.

Afhaal momenten / openingstijden
Afhaalmomenten / Reeuwijk op werkdagen. 
op afspraak overleg voor of na de aankoop
 

Zaterdag /Zondag : Gesloten. 
Telefonisch bereikbaar: Maandag tot Vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur via
Telefoon nummer            0182-304600 Vanuit Buitenland 0031182-304600

Afhalen van bestellingen (#)
Heeft u een bestelling geplaatst en voldaan( ideal )via internet en deze wenst u af te halen. 
U ontvangt een e-mail van ons wanneer de bestelling voor u klaar ligt, in veel gevallen is dat de volgende werkdag.
Bezoek aan ons bedrijf om de modellen te bekijken.

Andere tijden zijn mogelijk op afspraak.
U kunt uw aankoop gelijk meenemen.
Betaling kan via contant of via pin.
Pin geniet onze voorkeur, Creditcard gebruik is niet mogelijk.

Reparatie buiten de garantie periode.

Het is mogelijk dat wij uw Sanibroyeur repareren.
Dit doen wij op afspraak.
Stuur ons een e-mail met een omschrijving van de klacht, zodat wij u telefonisch een prijsopgave kunnen doen.
Stuur ons foto’s van het product en evt. van uw leidingen en mogelijk van de kassabon. 
In veel gevallen zit er op het product een zilveren sticker met productie datum, vermeld deze.

Reparatie tijdens de garantie periode.

Stuur ons een mail met:
Aankoopnota, installatienota en foto’s van de installatie (minimaal 4 stuks) zeker ook van afvoerleidingen.
Uw N.A.W. gegevens en telefoonnummer waar u tijdens kantooruren te bereiken bent.
Wij zullen binnen 1 werkdag met u contact opnemen.
Heeft u een product elders gekocht dan kunnen wij u niet tijdens de garantie periode van dienst zijn.

Geschillenbeslechtingsprocedure

“De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen niet deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.”

 

Neem contact met ons op
Laat een vraag of opmerking achter en wij zullen hier zo spoedig mogelijk op terugkomen.
WhatsApp Chat WhatsApp Chat