Afhalen is mogelijk op afspraak - Edisonstraat 11 te Reeuwijk

Contact

Contact

Bedrijfsgegevens:

Bedrijfsnaam: Broyeurexpert / de Haas Kramer sinds 1989

Kamer van koophandel: 91836573
Btw nummer: NL865788479B01

Contact opnemen met onze klantenservice? We staan voor u klaar op:

Telefonisch bereikbaar: Maandag t/m Vrijdag van 09:30 tot 17:00
Zaterdag, Zondag en nationale feestdagen gesloten.

Wij verzenden wel uw bestellingen dagelijks met uitzondering feestdagen.

Bezichtiging/afhalen van online gekochte producten uitsluitend op afspraak.

Telefoonnummer: 0182304600
Voor doorsturen van berichten en foto's Whatsapp: Klik hier

Email klantenservice:

klik hier voor e-mail

Overige afdelingen 

Crediteuren / debiteuren beheer:
klik hier voor e-mail

Transport & Logistiek:
klik hier voor e-mail

www.broyeurexpert.nl is een onderdeel van De Haas Kramer te Reeuwijk.

Sinds 1989 onafhankelijk dealer van Sanibroyeur, Lomac en WC Broyeur.
Wij zijn gevestigd :
De Haas Kramer 
Edisonstraat 11 
2811EM Reeuwijk

Bankgegevens
IBAN NL83ABNA0507285980 
BIC ABNANL2A

Bereikbaarheid (#).
1 uur vanaf Amsterdam           (A12 afrit 12 Reeuwijk/Bodegraven)
30 minuten vanaf Rotterdam (A12 afrit 12 Reeuwijk/Bodegraven)
30 minuten vanaf Utrecht        (A12 afrit 12 Reeuwijk/Bodegraven)
30 minuten vanaf Den Haag  (A12 afrit 12 Reeuwijk/Bodegraven)
1 uur vanaf Antwerpen -Breda - Rotterdam - richting Utrecht(A12 afrit 12 Reeuwijk/Bodegraven. 

Wij heten u van harte welkom in onze showroom aan de Edisonstraat 11, 2811em, Reeuwijk.
De voordelen van Broyeurexpert.nl:
-Showroom waar u de producten kunt zien, horen, en voelen.
-Indien originele onderdelen nodig zijn zijn deze bij ons allemaal verkrijgbaar.
-Naast het bekende merk Sanibroyeur leveren wij ook andere merken.
-Getoonde prijzen zijn meeneemprijzen vanaf Reeuwijk, wenst u bezorging is dit mogelijk door geheel Europa.
-Is uw Sanibroyeur of Wc broyeur defect dan kunnen wij deze repareren.
Indien u vooraf een afspraak maakt zorgen wij dat de techhnische dienst aanwezig is om de broyeur te repareren.
-Wij bieden een kosteloze installatie controle aan. Zodat u weet dat uw aankoop juist is aangesloten.

*Wij werken op afspraak, gelieve vooraf contact op te nemen om teleurstelling te voorkomen!*
U kunt voor een afspraak mailen voor e-mail klik hier

Wenst u uw bestelling af te halen.
*Afhalen van uw bestelling is vaak dezelfde werkdag nog mogelijk (wel dient u een afspraak te maken)
*Wenst u gebruikt te maken van bezorging aan huis/ werk van Broyeurunits deze geschied via post.nl / altijd verzekerd, aangetekend,en met track en trace.
*levering van van Ceramiek, Sanicompact toiletten, Sanicubic, wc broyeur dan is de levering via een bezorgdienst dit om schade te voorkomen tijdens transport
met u is er overleg over de levering.

Afhalen van bestellingen (#)
Heeft u een bestelling geplaatst en voldaan( ideal )via internet en deze wenst u af te halen. 
U ontvangt een e-mail van ons wanneer de bestelling voor u klaar ligt, in veel gevallen is dat de volgende werkdag.
Bezoek (op afspraak) aan ons bedrijf om de modellen te bekijken.

Contant betalen bij afhalen van uw bestelling is mogelijk.
U kunt uw aankoop gelijk meenemen.
Betaling kan via contant of via pin.
Pin geniet onze voorkeur, Creditcard gebruik is niet mogelijk.

Reparatie buiten de garantie periode.
Het is mogelijk dat wij uw Sanibroyeur repareren.
Dit doen wij op afspraak.
Stuur ons een e-mail met een omschrijving van de klacht, zodat wij u telefonisch een prijsopgave kunnen doen.
Stuur ons foto’s van het product en evt. van uw leidingen en mogelijk van de kassabon. 
In veel gevallen zit er op het product een zilveren sticker met productie datum, vermeld deze.

Reparatie tijdens de garantie periode.
Stuur ons een mail e-mail met:
Aankoopnota, installatienota en foto’s van de installatie (minimaal 4 stuks) zeker ook van afvoerleidingen.
Uw N.A.W. gegevens en telefoonnummer waar u tijdens kantooruren te bereiken bent.
Wij zullen binnen 1 werkdag met u contact opnemen.
Heeft u een product elders gekocht dan kunnen wij u niet tijdens de garantie periode van dienst zijn.

Geschillenbeslechtingsprocedure

“De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen niet deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.”

 

WhatsApp Chat WhatsApp Chat