Bezorgkosten Nederland

Bezorgkosten voor de Broyeur-toiletten.
Wij bezorgen uw bestelling door geheel Nederland incl. waddeneilanden.

Bezorgkosten voor een broyeur - unit     tot 21 kilo zijn € 15,00
Bezorgkosten voor een pakket -         vanaf 21 kilo zijn € 45,00
Uw bestelling is altijd verzekerd tegen schade /diefstal tijdens het transport.
– Maak uw bestelling direct open bij ontvangst.
– Controleer de inhoud op breuk.
– Bij een breuk, meldt dit direct en e-mail fotomateriaal door naar info@immercool.nl.

   Bestellingen onder 21 kilogram altijd verzekerd en aangetekend.

– U ontvangt een bevestigingsmail met een volgcode.
– Met deze volgcode kunt u de bestelling volgen.
– U ontvangt een tijd indicatie voor de levering.

   Bestellingen boven 21 kilogram.

– Na uw bestelling nemen wij telefonisch contact met u op.
– Wij bespreken met u de afleverdatum.
– U ontvangt een bevestigingsmail met een volgcode.
– Met deze volgcode kunt u de bestelling volgen.
– U ontvangt een tijd indicatie voor de levering.
– Uw bestelling wordt alleen afgegeven op uw aangegeven adres. (Dit adres kunt u invoeren bij uw bestelling.

   Let op: boven 21 kilogram

– Indien u niet thuis bent, wordt uw bestelling tegen een meerprijs opnieuw aangeboden.
– Wij leveren niet af bij uw buren zonder schriftelijke toestemming


Elke broyeur-unit en toilet dat de fabriek verlaat wordt gecontroleerd op de juiste werking.
De test wordt met regenwater gedaan.
Het is mogelijk dat hiervan aanslag te zien is.
Deze is eenvoudig met een schone doek te verwijderen.

Toiletpotten worden aangeleverd bij de werkplaats waar het technische deel wordt geïnstalleerd.

Onze bestelbus bij de fabriek in Frankrijk

Het technische deel wordt in het toilet geplaatst.
Hierna wordt het toilet getest met regenwater en verpakt, vervolgens gaat deze op transport en bij ons worden ze nogmaals getest.

De zekerheden van Broyeurexpert.

Vele onderdelen zijn op voorraad in ons eigen magazijn. Indien niet op voorraad. zijn deze snel verkrijgbaar.
Als er zich technische problemen aan de broyeur voordoen, kan onze technische dienst u snel van dienst zijn.
Foto's of filmpjes mailen kan zeer handig zijn in het achterhalen van een probleem.
Voor problemen aan uw afvoer/ riool dient u een loodgieter te raadplegen.(bouwbesluit).

Service verlenen wij in en na de garantieperiode.

Tijdens de garantie periode, alleen op de producten die bij ons zijn aangekocht (op vertoon van aankoopbon).
U dient fotomateriaal aan te leveren van de installatie, tevens de factuur van de installateur.
Waarna een dossier wordt opgebouwd, en een afspraak met u gemaakt gaat worden.

Opsturen van onderdelen tijdens de garantieperiode.

Het is niet mogelijk dat wij onderdelen opsturen zonder dat wij het "defecte" onderdeel hebben gecontroleerd.
Bij het toezenden van onderdelen worden verzend/ verpakking/adm. kosten berekend.
In overleg met onze technische-dienst wordt bekeken wat mogelijk is.

Er zijn geen producten beschikbaar op deze pagina.