Adres / contact gegevens

Adres / Contact Gegevens:

www.broyeurexpert.nl is een onderdeel van De Haas Kramer te Reeuwijk.

Sinds 1989 onafhankelijk dealer van Sanibroyeur, Lomac en WC Broyeur.
Wij zijn gevestigd :
De Haas Kramer 
Edisonstraat 11 
2811EM Reeuwijk
Reeuwijk is gelegen aan de Rijksweg A 12 (naast Gouda) 
Email info@broyeurexpert.nl

Kamer van Koophandel te Rotterdam 29035841 
Sinds 1989 (zie www.kvk.nl)
BTW NL 132962652B01

Bankgegevens
IBAN NL83ABNA0507285980 
BIC ABNANL2A

Bereikbaarheid (#).
1 uur vanaf Amsterdam           (A12 afrit 12 Reeuwijk/Bodegraven)
30 minuten vanaf Rotterdam (A12 afrit 12 Reeuwijk/Bodegraven)
30 minuten vanaf Utrecht        (A12 afrit 12 Reeuwijk/Bodegraven)
30 minuten vanaf Den Haag  (A12 afrit 12 Reeuwijk/Bodegraven)
1 uur vanaf Antwerpen -Breda - Rotterdam - richting Utrecht(A12 afrit 12 Reeuwijk/Bodegraven)

Webwinkel !!!!!!

Onze webwinkel is 7 dagen en 24 uur per dag bereikbaar.

Afhaal momenten / openingstijden
Afhaalmomenten / Reeuwijk op werkdagen. 
Van maandag tm vrijdag van 09.30 -13.00 uur
 
Na 13.00 uur 
Bezoek na 13.00 uur uitsluitend op afspraak.(installateurs / woning en bouwbedrijven)

Zaterdag /Zondag : Gesloten. 
Telefonisch bereikbaar: Maandag tot Vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur via
Telefoon nummer            0182-304600 Vanuit Buitenland 0031182-304600

Afhalen van bestellingen (#)
Heeft u een bestelling geplaatst en voldaan( ideal )via internet en deze wenst u af te halen. 
U ontvangt een e-mail van ons wanneer de bestelling voor u klaar ligt, in veel gevallen is dat de volgende werkdag.
Bezoek aan ons bedrijf om de modellen te bekijken.
Dit is mogelijk zonder afspraak op werkdagen tussen 09.30 uur en 13.00 uur.
Andere tijden zijn mogelijk op afspraak.
U kunt uw aankoop (geen onderdelen) gelijk meenemen.
Betaling kan via contant of via pin.
Pin geniet onze voorkeur, Creditcard gebruik is niet mogelijk.

Reparatie buiten de garantie periode.

Het is mogelijk dat wij uw Sanibroyeur repareren.
Dit doen wij op afspraak.
Stuur ons een e-mail met een omschrijving van de klacht, zodat wij u telefonisch een prijsopgave kunnen doen.
Stuur ons foto’s van het product en evt. van uw leidingen en mogelijk van de kassabon. 
In veel gevallen zit er op het product een zilveren sticker met productie datum, vermeld deze.

Reparatie tijdens de garantie periode.

Stuur ons een mail met:
Aankoopnota, installatienota en foto’s van de installatie (minimaal 4 stuks) zeker ook van afvoerleidingen.
Uw N.A.W. gegevens en telefoonnummer waar u tijdens kantooruren te bereiken bent.
Wij zullen binnen 1 werkdag met u contact opnemen.
Heeft u een product elders gekocht dan kunnen wij u niet tijdens de garantie periode van dienst zijn.

(#) installateurs 

Foto-tabel Lijst

Van hoog naar laag sorteren

1 artikel(en)

Foto-tabel Lijst

Van hoog naar laag sorteren

1 artikel(en)