Andere merken

Duidelijkheid staat bij ons voorop.

Wij van Broyeurexpert zijn een onafhankelijke dealer voor de merken Sanibroyeur, lomac en broyeur.
Vele ONDERDELEN hebben wij op voorraad.
Indien deze niet op voorraad zijn kunnen wij deze altijd bestellen voor u.
Onderdelen die wij leveren kunnen door een handige Doe-het-zelver worden vervangen.
Helaas nemen wij geen onderdelen terug en is ruilen niet mogelijk.
Reden hiervoor is dat, in het verleden onderdelen retour werden gezonden, die defect waren geraakt door ondeskundig gebruik/of montage.

Gaat u hiermee niet akkoord ,willen wij u vragen geen onderdelen bij ons te bestellen.

‘’Andere merken Broyeur. ‘’
Wij krijgen dagelijks / wekelijks vele mailtjes van particulieren en installateurs
die een product elders hebben gekocht en denken dat zij een bekend merk product hebben gekocht.
Helaas kunnen wij geen ondersteuning geven aan ‘’Chinese’’ en of zogenaamde ‘’ Hollands fabricaat’’ producten.

Een broyeur is geen merkproduct maar een product omschrijving.
Vergelijkbaar met Cola (limonade), dit is geen merk .
Maar Coca cola en Pepsi cola zijn wel merken.
Er zijn dus verkopers die een Broyeur aanbieden met een andere merknaam. Pas dus op.

Wij van Broyeurexpert kunnen en zullen altijd een product die afkomstig is uit ons bedrijf repareren.
Dit is mogelijk in en na de garantie periode.
Is het product defect geraakt door fout gebruik en of foute installatie,
wordt deze gerepareerd ,maar zult u de kosten zelf moeten betalen.
Probeer nooit in de garantie periode zelf een probleem op te lossen.
Het openen van een product zal de garantie doen vervallen.( Garantie van 2 jaar is van toepassing op fabrieksfouten.)

Het is daarom van belang dat u uw aankoop bon of bankafschrift goed bewaard.
Dat u een product koopt dat geschikt is voor uw wensen.
Bijv. geschikt is voor heet water ,Geschikt is voor horeca (veel gebruik)of Geschikt is voor 12 ,24 volt .

Wij van Broyeurexpert verlenen alleen garantie op installaties in woningen.
Wij verlenen geen garantie bij installaties op/in boten, kantoren, kamerverhuur, schuren of garages.
Reden hiervoor is dat er vaak fouten worden gemaakt in de montage / installatie die niet geschikt zijn voor de broyeur. Daar wij geen verstand/inzicht hebben van deze en de techniek teveel afhankelijk is van de inrichting zoals stalen wanden. Indien u een product voor de verhuur of bedrijfsmatig wilt gebruiken, laat u dan door ons voorlichten.

Als u wilt weten hoe u juist een broyeur installeert, verwijzen wij u graag naar onze installatie pagina.http://broyeurexpert.nl/informatie/fouten.html

Hoe werkt onze garantie afhandeling:

Het product moet bij ons zijn gekocht: broyeurexpert
U meldt de klacht via de mail: info@broyeurexpert.nl
Met de omschrijving van de klacht, aankoopdatum,. factuur bestelnummer, naam, adres en telefoonnummer.
Hierbij ook de door u gemaakte foto’s van de installatie en van de afvoer.( evt. een schets van de afvoerbuizen)
Na ontvangst zullen wij binnen 2 werkdagen. (vakanties uitgezonderd)
Hierna nemen wij contact met u op voor een afspraak .
Wij openen het apparaat in uw bijzijn in Reeuwijk, zodat u kunt zien wat de oorzaak is van de storing.
Is er geen aanwijsbaar defect aan het apparaat, dan zullen wij een bezoek brengen aan het installatie adres.
Zijn daar aanwijsbare installatie fouten, dan zult u de gemaakte kosten moeten voldoen, deze kunt u evt. verhalen op de installateur.
Is de installatie conform de gebruiksaanwijzing, dan zijn er geen reparatiekosten voor u, en wordt het product /onderdeel geheel vervangen.

Er zijn geen producten beschikbaar op deze pagina.